00.08

Inatt 00.08 såg min tös ljuset för första gången.
det va dagen med stort D som va den finaste dagen i mitt liv.
Tiden har rullat på snabbt som tusan och nu är hon redan
ett halv år!
Dessa 6 månader har bara sprungit iväg.
Min lilla bebis blir stor.

Samtidigt som man kan sakna bebis tiden när dom mest sov och man hade dom på bröstet och mös
så är det så himla kul och se vilken personlighet min dotter får.
Nya saker varje dag om hon inte testar hur högt hon kan skrika så får hon en tand eller ngt annat.

Vilda jag är så glad att du finns i mitt liv.
Jag ÄLSKAR dig så otroligt mkt.
Kommer vandra livets väg med dig och stötta dig i livets olika val.

Nu blir det mys med min älskling.
Bvc va inte förrns kvart i 3 idag.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0