14 december.

10 Dagar kvar till jul.
Åren går fortare och fortare.
Igår va jag och mamsen hemma hos E-L.
Blev lite öl och vin och ostbricka och massa snack och skratt
och även lite tv.
Och på dagen så kom min kusin hit med hennes lilla bebis.
Helt otrligt vad tiden går fort.
Vilda va ju stor kicka till skillnad med en 2½ månaders bebis. hihi

Vilda vaknade vid halv nio men kan säga att jag hade kunnat sova nga timmar till.
Imorn ska Vilda sova hos mamma/mormor för mamma ville ha med Vilda på tisdag.
Hon är minsan stolt över sitt barnbarn:)
Och det är ju kul för Vilda med och umgås med bara mormor med och sen
älskar hon ju och va i centrum så hon kommer gilla det.

Idag händer inte så mkt vad jag vet.
Massa bra program iaf:)
IMorn blir det bakning iaf.
Fick ett underbart recept från en annan bloggare.
Så det måste prövas.
Nej nu blir det minsan ett bloss.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0