Brist på annat

Hittade en liten lista hos min vän Sandra:)

1. Vilken tid gick du upp idag? runt halv 9
2. Vad var det första du sa i morse? Hej mammas älskling
3.Vad åt du till frukost? 2 rostade mackor
4. Vem kramade du senast? Vilda
5. Vem pussade du senast? Vilda
6. Vem hånglade du med senast? Det du;)
7. Vad ska du göra efter studenten? Har redan tagit studenten och nu är jag mammaledig.
8. Säger du "Kex" eller "chex" om kex? Chex
9. Vad tycker du om Grynet? Hon är ganska överskattad och jobbig
10. Vad längtar du till? Inget speciellt just nu
11. Vilket år var du på din första festival? Har nog inte vatt på ngn
12. Ska du på festival nästa år? Vet inte, det återstår att se
13. Favoritalkohol? Hmm väldigt olika. Beror på vad jag är sugen på
14. Hur ofta använder du parfym? Varje dag, ungefär
15. Hur ofta tvättar du håret? Varannan dag ungefär
16. Vad tycker du om ditt utseende? I look GOOOD;)
17. Hur många Anna känner du? Ingen
18. Vem av alla du känner hade du helst sett ut som? Har många vackra vänner
19. Kan du spela fotboll? Nee
20. Åka bräda? hahah verkligen INTE
21. Har du en snygg jacka? Funkar.
22. Är du blyg? Beror på vilka jag är med;) haha
23. Säg någon som du hade velat vara kompis med som du bara känner ytligt: Kommer inte på någon direkt
24. Hur bor du? Lägenhet
25. Gillar du apelsiner? Jajemen
26. Berätta nåt ingen vet om dej: hmm säger jag det så kan jag ju inte säga att ingen vet det.
27. Vad tycker du om The Sounds? Absolut ingenting
28. Brukar du erkänna när du fisit? Fiser inte bland folk.hahaha
29. Hur många gosedjur har du på ditt rum/lägenhet? Inga för tillfället.
30. Varför fyller du i detta? Brist på annat
31. Har du md? md?
32. Räkna upp vad du har på dej: Grå mysbyxor och röd t-shirt 
33. Vad drack du senast? Julmust:)
34. Hur ofta äter du godis? 1 gång i veckan
35. Hur många sms skickar du om dagen? Väldigt olika.
36. Vad tror du folk som känner dej ytligt tror om dej? Don't known, don't care
37. Vad heter dina syskon? Therese, kim och Frida
38. Vad heter din mormor och morfar? Gun och Ingvar
39. Vad heter dina husdjur? Har inga.
40. Hur lyder din åsikt om pudlar? Dom är också hundar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0