Full rulle.

dagen har gått jätte fort.
Började med en tripp till bvc och fick recept på salva till Vilda.
Sen gick vi in till stan och då träffade ja min 2 kusiner och deras små gryn.
Efter en runda på stan med dom så gick jag och mötte mamsen.
Handlade lite till kakbaket:)
Sen bjöd ja hem mamma och min bror på midda
Mkt gott blev det.

Sen blev det ett bad för Vilda och jag började bakningen.
Bjöd även hit mormor på smakning av kakorna:) hihi
Dom blev jätte goda och snabba och fixa.

Mamma stack precis och jag och min bror ska snart bege oss hem till dom
Vilda ska ju nanna där inatt.
Ligger här brevid och vill ha uppmärksamhet.

Ha en underbar måndag så hörs vi.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0