God morgon.

Idag gav min tös mig sovmorgon.
Halv nio vaknade hon men vi låg kvar till nio:)
Kan säga att det va behövligt med sovmorgon.
Idag blir det att traska bort till bvc.
Lillan har nog fått svamp i kissen för hon är himla röd.
Har smörjt henne hela veckan men hjälper inte så får bli en kortison salva.

Sen ska jag baka:)
Lägger upp bilder sen om ja kommer ihåg att ta nga.
Sen tänkte jag bjuda hit mami och min bror på midda.

Tkr ni får kommentera lite mer så man vet vilka ni är som läser.
Fått reda på att det är många man känner som läser,

Nej nu ska ja se vad min bustös håller på med för hon lite för tyst nu:) haha


Puss

Kommentarer
Postat av: Friida <33

Jag kan kommentera så du vet att jag läser :) fast de visste du säkert redan :P kan nt jag få komma hem till dig på tors ? :P <33

2008-12-15 @ 14:37:55
Postat av: Li Kli :)

Hon är så underbart söt Agge, Såg er i stan i dag men hann inte säga hej! Du får lägga ut bilder nu på din lgh. läser din blogg varje dag bara så du vet :P

2008-12-15 @ 15:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0