Inbrott

Godmorgon:)
Hej till alla nya läsare:)
Idag är jag pigg och lite mer utvilad.
Fast inatt blev man väckt av att det va inbrott
på Vip här intill.
Jäkla sicket ljud på larmet.

Men Vilda sov iaf hela natten vilket va skönt.
Hon har annars sovit lite dåligt dom andra nätterna
och vaknat mitt i natten och pratat och vatt glad men efter en flaska välling somnat om.

Lite tråkigt väder ute regnit och grått.
Men måste bege mig till affären sen.
Ska baka lite fler kakor idag eller imorn för dom andra blev uppätna.
Mamma gillade dom skarpt:P haha

Nu när Vilda sitter i gåstolen så har hon kommit på att hon når kulorna i granen.
haha hon älskar dom.
nej nu ska ja ta min trötta lilla fisloppa.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0