Jordbävning.

Kände ni det inatt skånebor?
Jag höll på och skita på mig.
Ja bor ju på första vångingen så ajg trodde ngn hade tagit sig in och skakade min säng.
Vågade knappt kolla.
haha
Men till slut vände jag mig om och där va ingen så då tänkte ja att det va massa lastbilar
som hade kört förbi men sen tänkte ja det brukar aldrig kännas när en
lastbil kör förbi.
Då tänkte ja att det kanske va ett spöke som skakade min säng.

Den mättes iaf till 4,7 så den va rätt stark.

Idag ska jag fixa iordning lite här hemma sen ska ja
hem till mamma vid 2.
Kändes jätte konstigt och sova här utan min sessa.
Som jag saknar henne.
En glad vildafis på morgonen är underbart.
Jag längtar till ja ska köpa vagnen,,,,:):):)
hörs sen.
puss


Kommentarer
Postat av: Li

Jag trodde att det var en sån som trycker ner den ny lagda asfalten, eller en stor bandvagn. Men nej då inget av det för tittade på klockan så var den bara tjugo över sex. Det var rätt läskigt eller vad tycker du Agge? Puss

2008-12-16 @ 10:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0