Juldagen.

Hej allihopa.
Hade ni vatt snälla detta året?
Det hade tydligen jag vatt:) haha
Vilda ha vatt jätte snäll så många klappar hon fick.
Igår va en lugn och trevlig dag.
Vilda tyckte dock snörena va roligare.
Annars är allt bra med oss.
Vilda börjar få sin andra tand ligger precis under tandköttet.

Vi har vatt duktiga och vatt ute och gått en lång runda med idag.
Faktiskt himla skönt.
Idag händer det nog inte så mkt.
Röda dagar så man kan inte göra så mkt.
Jag längtar till reorna kör igång för då blir det och handla
massa till Vilda. Som vanligt.
Jag skulle med behövt lite nya kläder.
Nej nu ska ja ta mig lite julmust och bädda ner mig i soffan,
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0