Lösen?

Hello hello!
Idag är jag lite halvt sleten.
Jäkla grannen över mig höll på och banka i golvet och snackade sjukt högt med sina "Kompisar"
så ja somnade inte förrns halv 1.
Här är så himla lyhört så det hördes ju som dom va inne och gick i min lgh.
Idag blir det och gå till sjukhuset och besöka min moster.
Va ett tag sen jag träffade henne.
Tråkigt hon åker in och ut på sjukhuset titt som tätt.

Jag finderar starkt på att sätta lösen på min blogg.
Finns nga bitterf****r jag inte vill ska va här inne och snoka.
som verkar va deras stora intresse.

Nu har ja gjort mig i ordning och sitter här i soffan med Vilda.
Längtar till posten kommer imorn för vildas farfar har skickat alla
bilder som blev tagna när  dom va nere så ska bli skoj och se.

ha en trevlig sönda.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0