Mammas lilla flicka.

Jag fick ont i mammahjärtat innan idag
Gav Vilda vällng och allt vid 7 skulle lägga henne för hon va jätte trött.
Så börjar hon gallskrika så det kom tårar:(
Och då började ja tänka: oki hon kanske har ont i öronen men när ja höll henne och gick så va allt lugnt.
Men satte vi oss ner så passade det inte.
När hon inte fick min mobil så blev hon jätte ledsen.
Ingenting passade henne.
Men till slut blev hon lugn och satt brevid mig i soffan och lekte lite och höll på att somna.
Så ja gick in och la henne och hon somnade.

Under denna tiden hann ja planera hur vi skulle ta oss till sjukhuset om hon fortsatte
och allt möjligt.
Men det gör så ont i hjärtat när ens barn blir jätteledsen och man inte vet vad det är.
Man vill ju att ens barn ska må bra och ha allt.
Men tror min lilla tös va duktigt övertrött.

Vilda hon kommer på nya saker varje dag och hon är en väldigt viljestark person precis som jag.
Man börjar verkligen se hur envis hon är nu.
Nu ska jag snart hoppa i säng är riktigt trött faktiskt.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0