mörkt och åter mörkt.

Jag gillar inte att det blir mörkt så tidigt
längtar verkligen till det börjar blir ljust.
Och till det håller sig ljust långt in på kvällen.
När man slipper denna tröttheten som drar över en.
Så nu har ja gnällt lite om det:P

Mormor och mamma har precis vatt här en runda på fika:)
Jag bara älskar besök.
Mamma skulle nog komma över en sväng sen igen.

Hoppas det kommer lite snö snart!
Så man får riktig julkänsla i kroppen.
Det längtar jag efter.

Och sen längtar jag efter det nya året då det häånder en massa.
Tiden kommer väll springa iväg och sen blir min tös 1! år.
Men framför allt ska det tas nya tag och ske förändringar.
Hoppas bara det blir som ja vill och att jag klarar det!
 
Nej nu ska ja kolla tv gott folk.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0