Mysig söndag:)

Idag har vi haft besök av Vildas farmor och farfar och farbror med tjej.
Massa prat och massa foto blev tagna.
Typ 500:)
Hon fick julklappar med en jätte söt hello kitty klänning/tunika med byxor
och en jätte söt alfons åberg myspys dress, vantar och mössa och en docka som gråter om man drar ut nappen:)
Tack så jätte mkt.
Och jag fick handukar och sån sprayflaska till olja och vinäger.
tack:)

Hennes pappa valde dock och inte följa med.
Hans egna ord va att han inte kunde fixa hundvakt.
Vilket enligt mig är en riktigt lam ursäkt.
Blir så helvetes irriterad.
Men hon har underbara människor i sitt liv vilket jag är glad för.
Jag vet iaf att jag har gjort rätt för mig och Vilda.
Vi har det bra och Vilda har det så bra hon kan ha.
Kvällen kommer va lugn och skön.
Mamma och kim min bror är här.
Hoppas ni har haft en lika mysig söndag som vi.
puss

Kommentarer
Postat av: Elinor

det var en dålig ursäkt......

2008-12-22 @ 10:57:21
URL: http://www.nossposs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0