Övernattning

Ikväll ska min bror sova över.
Han har ju ändå lov så då kan han sova här och
hålla mig lite sällskap:)
Ska snart in och lägga Vilda hon sov midda lite sent så hon är ju fortfarande lite pigg.
Imorn blir det ut och går en lång runda.
Blev ju ingen promenix idag då man fixat sig sig själv och Vilda
och lagat mat och haft besök hela dagen.

På tisdag ska jag köpa vagnen:)
*Längtar som en tok*
Vilda hon va så härlig idag glad och snackade en massa.
Låter så härligt och jag verkligen älskar det:)
Om 3 dagar är det julafton.
Känns dock inte som det skulle verkligen vilja ha lite snö.
Men julafton kommer bli så möjsig ändå.
Ha en trevlig kväll.
puss

Kommentarer
Postat av: Elinor

ja snö hade inte alls vart fel!! men blir nog en mysig jul ändå :D

2008-12-22 @ 10:59:04
URL: http://www.nossposs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0