Roande?

Igår blev en trevlig hemma kväll:)
Massa skratt lite kortspel och såklart Idol.
Kevin va en värdig vinnare.
Men kan säga att jag är trött idag och ville
verkligen inte upp halv 8 när lillan låg pigg och glad och snackade.
Glad att jag har en liten snuff som iaf snackar och
är glad när hon vaknar och inte skriker.

Ska snart bege mig bort till affärennär snuttan vaknat
annars händer inte så mtk idag.
Ska försöka ta ett rejält städryck med.
Tråkiga måsten som måste göras.

nej nu ska ja ta tag i mig själv och få ngt gjort innan snuttan vaknar.
Om det finns ngt ni vill veta eller tkr jag ska skriva om så skicka en kommentar.
Eller ni kanske tkr det jag skriver om är roande?:P
Skriver mer sen.
puss

Kommentarer
Postat av: Emmiep

Hoppas allt är bra med dig kul att vara här å läsa:)

2008-12-14 @ 22:18:10
URL: http://emmiep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0