Stan.

Som tur va så slutade ju regna så jag och Vilda begav oss upp till stan.
Kollade om ja hittade ngt till på fredag men inget som föll mig i smaken.
Sen träffade vi Emelie och Davve så vi gick rundor på stan lite sen
käkade vi på favoriten.

Så det blev 4 timmar på stan.
Börjar bli riktigt kallt ute nu.
Frös som tusan på vägen hem.

Ska lägga in bilder efter önskemål från min syster:)






3 bilder på världens vackraste tös:)
Min mamma kommer med min sladd till kameran om en stund så ska ta bilder på lgh med
ngn dag.
Nej nu ska ja roa min dotter som ligger här och sparkar på mig.
puss


Kommentarer
Postat av: Friida <33

Taaack Taaack för bilderna :D på din underbart söööta unge :D <3333

2008-12-10 @ 19:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0