svart igen.

har precis färgat mitt hår svart igen.
Blev riktigt nöjd.
Ska bara låta det växa nga cm till så får vi se om ja blir nöjd med det med.
Annars klipper ja väll det kort igen.
Har sagt ja ska låta bli och klippa det till sommaren iaf bara toppa det så får vi se.

Klockan är inte så mkt men jag har redan vatt i stan en sväng
men tyckte det va rätt drygt.
Sen gick jag och handlade med.
Nu sitter jag här själv Vilda ligger och sover och ja har precis diskat upp.
vet inte vad mer som händer idag.
Funderar på och kolla på ngn film nu innan lillfisen vaknar.
Har ni inte sett twilight så se den!Riktigt bra faktiskt.

Ha en bra lörda så hörs vi sen.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0