Systeryster:)

Idag har vatt en mysig dag:)
Började med och göra mig och Vilda iordning.
Sen begav vi oss hem till mamsen och sedan vidare till stan.
I stan så tog mamma vilda och jag träffade min lillasyster som
också följde med när ja fixade mina naglar.
Efter jag hade fixat mina naglar som btw blev skitfina:) så begav jag
mig hem till mamma och min lilla tös:)
Blev att käka lite där sen traskade jag ocg Vilda hem
då min storasyster och hennes barn kom.
Mkt trevligt va ett bra tag sen vi träffades.
Vi säger alltid att vi ska bli bättre på att träffas för vi bor ju bara
20 min i från varandra men sen blir det att tiden bara springer iväg.
Men nu ska vi minsan bli bättre på det!
Moa och Rasmus ville hålla vilda hela tiden framför allt moa:)
Sen fick moa hjälpa mig och bada vilda det tyckte hon va skoj:)

Nu är mamma och Kim här och vi sitter bara och slappar.
Imorn är det party time:)
Ska faktiskt bli kul
Va ett bra tag sen jag va ute, jag måste få va Angelica med och inte bara Mamma Angelica.
Men jag vet att jag kommer sakna min skatt massor men dom hämtar mig på torsda och då
blir det massa mys:)
Nu har hennes andra tand med kommit upp:)
Syns inte så mkt men har kommit upp genom tandköttet nu iaf.
nu ska jagkolla tv.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0