25 oktober

Dagen idag har vatt mkt mysig:)
Den började med att jag, min älskade mormor och lilla sessan åkte o fixade färg o spackel och allt därtill.
Hem in med med allt i lägenheten fixade med vagnen till mormor så begav sig Vilda o mormor ut på prominix.
Jag började o lossa ALLA trekantslister o målade nga lister sen
grundmålade ja 5 skåpsluckor.

Så imorn är det bara o grundmåla resten av alla skåpsluckor och skåpen och sen måla med den vita färgen ska även måla väggarna i köket så finns en del kvar o göra ska även maskera vid listerna så jag kan köra alla dom imorn med.

Har lite till o fixa till lägenheten som gardiner o lite sånt men det fixas i veckan.

Just nu ska jag bara sitta och koppla av med min FANTA:) och kolla lite på tv.
Vilda somnade precis i min famn så himla möjsigt. Älskar och kela med min prinsessa.

Ni får ha en underbar Lördagkväll.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0