Bvc..:)

Hej hopp Mina Vänner:)
Hoppas allt är bra med er.
Idag va jag och Vilda på Bvc och hon börjar bli stor min flicka:)
Hon väger 6540 och är 63 lång.

Nu ska vi börja ännu mer med smakportioner och det är nog inga problem
så min tös ÄLSKAR mat..haha..

Nästa gång vi ska till bvc 11/11 så ska hon få spruta igen.

Annars idag vet jag inte vad som händer tar det som det kommer.
Ingen lust o gå ut längre iaf jag blir ju så jäkla bakis nu för tiden:P haha
Åldern där ja:O

Har iaf köpt hem lite fanta till mig ikväll för det är ju en min last fick den i slutet av min gravidiitet
och den sitter kvar än.

Grattis pappa som fyller 48 idag:)
Hoppas du får en fin dag.

Sen måste jag bara skriva:
Vad Va Det JAG sa??haha
jag får alltid rätt.

nej nu ska ja mysa med snuttan
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0