....

Idag är Angelica trött. Vilda vaknade halv 7 men som tur va så somnade vi om en stund till.
Har vatt borta i lgh en runda o målat skåpsluckor och lister ska målas en gång till sen.

Mormor min va så snäll och passade Vilda.
Som ligger och sover som en stock nu.

Jag har drömt en massa mardrömar på sistonde fattar inte det,
Kanske för att ja ska flytta?haha.

Har precis suttis och fixat lite bilder blev väll hyfsat fint.
Världens tråkigaste väder ute idag och det börjar bli Riktigt kallt ute och det gillar jag INTE.

Lägger upp nga bilder.

Ett litet kollage på mig och Vilda.


Här är bebis bilder på Vilda.


Som min lilla flicka har förändrats.
Men jag älskar henne mer och mer för varje dag som går.
Skulle inte vilja va utan min Vilda en sekund!

Nej nu ska ja ta mig ngt och äta är sjukt hungrig.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0