Förändras.

Det gör min Vilda kan ja lova.
Hon blir bara vackrare o vackrare för varje dag och börjar snacka mer o mer på sitt eget lilla språk.
Vilda är en liten tös som älskar och va i centrum precis som sin mamma..hahaha..

Hon börjar ändra sin rutiner med lite nu hon börjar va uppe lite längre på kvällarna innan somnade hon vid 7 o sov till 7 men nu vill hon va uppe till 8.9 tiden men det gör inte mig ngt. Hon sover iaf hela natten.

Under dan sover hon bara samanlagt kanske 1-2 under hela dagen.

Hon vill även mysa mer med sin mamma när hon är trött och det är så underbart när hon somnar i ens famn.

Börjat smaka mer o mer mat och gröt bara ÄLSKAR hon.
Hon är duktig på o dricka ur mammas glas med vet exakt hur hon ska göra:) haha..

Nu ligger hon här brevid o skrattar o snackar med mig o är pigg som bara den.
Hon blir bara möjsigare för varje dag som går.

Jag är så glad att jag har fått världens vackraste flicka.
Hon är mitt ALLT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0