fy fan vilken hemsk natt!

vaknade vid 12 tiden av att min mamma skriker- va säger du, neeej kiiiiiim!!
Det var min bror som ringde hem dom satt nga stycken hos hans flickväns tjejkompis o festade lite
och då kommer ett 20tal killar utanför o försöker ta sig in för att slå min bror hans tjej o deras tjejkompis.
samtalet bröts o ngn tog sig in i huset och slog, sparkade o misshandlade min bror.
hans tjej tog en kniv o skar den ena killen för att dom skulle sluta slå min bror.

han är nu på väg in till akuten då han fått sparkar o slag mot huvet och allt ska dokumenteras och anmälas!
Det sjuka va att min bror ringt polisen en timme tidigare än han ringde hem här och dom hade fortfarande inte kommit men efter mitt samtal så va dom där fort.

Det är såna här typer av samtal man INTE vill få.
det är riktigt hemskt att höra sin bror höra att dom slår hans tjej o som bara skricker av rädsla!

hoppas ja aldrig kommer få sånna här samtal igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0