Idiota´s!

Det finns bara en person som jag har ett hat till som inte är av denna värld!
Hur kan man säga att ens dotter är tjock när hon är 4 månader och har samma babyhull
som alla andra barn.
Hon följer sin kurva perfekt och ÄR VÄRLDENS VACKRASTE FLICKA.

Allt detta vissar att du INTE är kapabel att ha barn!

Du har gjort så mkt mot mig som ingen människa ska behöva utstå och ju mer du gör ju mer hatar jag dig
men nu lägger det sig bara som som ren irritation och hat som växer o växer o växer, som kommer blir till en boll som kommer sprängas så småningom!

Det är inte som när jag va gravid o du ringde o va snäll sen andra sekunden hotade du mig o sa en jävla massa saker o jag kunde gråta för ja hade så mkt hormorner i kroppen, nu blir allt du gör att min boll växer sig större o större o större!

Men en sak ska du veta att jag kommer skydda min dotter från allt  och ALLA som skadar henne
och det gäller dig med ska du ha jävligt klart för dig!!!

Men nu vet jag också vad du har för problem i huvudet.

Du tror att du ska kunna göra vad du vill när du vill o när det Passar dig. men det kan du fetglömma för sså kommer det inte funka nu o framöver heller.

Så det va skönt o få ut lite hat..

Kvällen kommer spenderas i soffan med idol sen ska vi kolla på en film o köka ostbågar:) mumsfilibaba:P
ska snart ge snuttan vällig sen blir det sängen för henne.

Ha det bra alla Fina människor där ute:)
puss & kram

Kommentarer
Postat av: elina

usch fattar inte hur man kan hålla på så :( min snutta är en liten knubbis men inte tjock och det är verkligen inte vilda heller... hej förresten :)

2008-10-13 @ 16:41:29
URL: http://neagullunge.blogg.se/
Postat av: Sara

Barn ska ha hull att ta på om de skulle bli sjuka!

Å sen e de bara sött med knubbiga bebisar:)

2008-10-18 @ 09:24:15
URL: http://ensaraliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0