kontraktet:)

Jajemen det fick jag idag:)
Känns så jävla underbart ska ja lova!
Idag har vi inte gjort så himmla mkt snuttan gav mig extra sovmorgon till halv tio inte helt fel kan ja lova.
Sen slängde jag i lite tvätt i tvättmaskinerna.
Sen begav vi oss upp till stan en runda mamma köpte blommor o jag köpte cigg o sen begav vi oss hem.
Underbart väder ute även om det blåser lite kallt.

Annars händer väll inte så himmla mkt mer idag.
Imorn ska ja in o lämna mitt kontrakt påskrivet o sen ska ja inom försäkringskassan så ja får igång mitt bostadsbidrag.
På torsdag blir det ett möte med.

Allt känns så jävla underbart!
Äntligen har jag medvind vilket jag förtjänar för allt skit som hänt.

Men nu är det nya tag som gäller o ignorera vissa människor som tror allt går efter deras pipa.
Just FORGET it!

Nu kommer jag BARA se till MITT och VILDAS BÄSTA Ingen annans.
Så ligger det till mina vänner.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0