lalala

Nu är allt klirrat:) har ja tur får ja nycklarna nästa helg.
Så underbart..nu e det bara massa julklappar som ska inhandlas med.
Tiden går så himla fort typ 2 månader kvar till jul.

Min dotter bli bara sötare o sötare o mysigare o mysigare för varje dag som går.
Så underbart o se o höra alla nya ljud när hon "snackar" med en gäll ljus ton som skär in i öronen.haha
Underbart o fira jul med ett eget barn som ska få massa klappar.
hihi

Jag lever i ett lyckorus just nu.
Även om jag har börjat få massa huvudvärk som
jag aldrig haft innan..
men men det löser sig:)
puss

Kommentarer
Postat av: zamii

Jag längtar till julen :) Bebis första jul, hon kommer ju baaaada i julklappar hahaha ^^ Åh va jag längtar, ska köpa en fin tomtedräkt hon ska ha, haha när de väl kommer ut i affärerna :P

2008-10-16 @ 19:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0