mammas flicka:)

helloj:)
Idag ska jag till lägenheten och måla alla skåpsluckor.
Ska även måla listerna med för dom ska målas 2 ggr.
Ska gå rätt snabbt om mormor tar vilda för hon vill ju ha uppmärksamhet hela tiden.

Vilda är ju mammas flicka o på kvällarna så ska det va mys med mamma:)
Men det tackar man ju inte nej till.

Ska köpa ny vagn till Vilda hon behöver ju en sittvagn nu när hon börjar bli stor flicka och vill se allt.
Men det får ja fixa själv för hennes pappa hjäper då inte till men det gjorde mig inte så förvånad faktiskt.
Ska bli kul o se när han spenderar tid och pengar på henne snart 2 månader sen han träffade henne och där finns många bortförklaringar till det.

Men ja vet hur det ligger till.
Snart jul med ska bli så kul o fira jul som MAMMA:) och se vildas min.

så att så att kommer nog snart bli rättegång med för min brors del.
För mig blir det ingen rättegång angående vilda.
så e det.
nej nu ska ja kolla film.
puss

Älskar dig snuttan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0