Onsdag

Precis gett vilda lite gröt.
Som hon älskar det så kul o se.
Idag ska ja fixa lite saker till lgh.

Behöver ju lite saker till annars har ja det mesta nu vilket är jäkligt skönt,
Imorn ska ja träffa lillsis♥ en runda :)

Och mestadels av helgen kommer sen spenderas i lgh på att få allt färdigt o börja lassa över Alla saker.

Vilda är snart 5 månader gammal.
Var har tiden tagit vägen?
Min lilla flicka börjar bli stor.

En massa nya "ord" varje dag och hon blir charmigare för varje dag som går.
Hon kommer blir Farlig när hon blir stor kommer ta alla med storm.

Men det kommer sen nu ska jag njuta av tiden när hon är min lilla bebis.
För om nga månader så e hon ingen bebis utan ett barn.

Men samtidigt är det underbart och se allt nytt men hon får allt va min bebis ett bra tag till.
Blir nog träff med sis idag istället.
nu ska ja göra mig i ordning.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0