Söndag.

Idag är det söndag och jag e så grymt trött inte sovit en blund i natt så det blir duktigt tidig säng ikväll!
Vi gick till sjukhuset till min  bror och jag trodde han skulle se värre ut.
Men hans Högra öga är helt ihop svullet och massa blod i.

Jag är så jävla glad att min brors tjej skar den jävlen i halsen anners hade han nog inte slutat slå.
Hon va den enda som gjorde ngt på en fest där det va 20 pers inne o dom andra 20 idioterna så va den enda som hjälpte honom hans egen flickvän.

Ser man hur jävla fega folk är.
Å hade dom jävla snutfittorna kommit när kim ringde dom så hade han inte blivit misshandlad men dom kom inte för än kim hade fått tag på oss och jag ringde snutarna o sa att dom blir i hjälslagna!

Jag blir så jävla arg när ja tänker på att hade snutarna gjort sitt jobb hade ingen skada skett och hade alla jävlar inte vatt så helvetes fega så hade han inte sett ut som han gör.

Nog snackat om det.
Annars har inte så mkt mer hänt i dag mer än att vi va på polisen o tog foto på han.
Jag är som sagt trött som en lus o ska lägga mig typ vid 8-9 ikväll.

Imorn vet ja inte vad som händer får se vad dagen bjuder på.
Nu ska ja iaf glo på tv.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0