Söndagen är kommen:P

Japp det är den men här händer inte allt för mkt:P
Jag o Mammsen gick bort till maxi in sväng och kollade köpte 4 par strumpor till Vildis.

Ja o mamma skulle ju gå o kolla på en lght till henne men det blev ändrat till imorn.

Vilda hon har blivit en riktig gladfis snackar o skrattar hela tiden nästan så mysigt.
Å så har hon börjat "pussa" mig:) o klappa mig på kinderna älskade sötunge.

Här är en nyfödd vilda:)


10 dagar gammal


här är vilda nästan 4 månader

Lyckan när du kom till mig går inte att beskriva.
Lyckan blev total, Du är den totala LYCKAN.

Jag kommer skydda dig från ALLA hemska människor och vandra livets väg med dig.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0