Tankar.

Jag sitter här o tänker på hur snabbt tiden går.
Tänk det är lite mer än 4 månader sen jag va höggravid med Vildis i magen.
Å mer än 1 år sen jag fick plus på stickan.
Man gick igenom en underbar graviditet men man va även rädd att ngt skulle hända.
Sen kom den underbara förlossningen då jag ÄNTLIGEN fick se min lilla tös.
Har fixat allt till min dotter Själv och jag vet om att hon är trygg,har det bra o mår bra.
Jag är ensamstående men Enastående!


Å jag är så otroligt lycklig att jag har fått gåvan att bli mamma, till världens vackraste Vilda.
Jag känner mig så lyckligt lottad:)
Jag känner mig starker än ngnsin och det känns totalt underbart.
Det finns bara en sak som jag ångrar i livet.Och det är att jag skaffade barn med den jag gjorde,Men jag fick det finaste i livet iaf.
Vilda Matilda Nilsson.

*FINASTE*

Nu ska ja ta en cigg sen kolla vidare på tv.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0