Utkast: Kvällen igår ...

Kvällen igår blev inte lugn som ja trodde den skulle bli.
Blev i stället hem till Marielle och förfesta lite och sedan utgång

Vi begav oss till valvet o tog nga cider men sen blev det tråkigt för knappt ngt folk
så vi gick vidare till Harry´s där vi drack vidare o dansade lite o snackade med folk.

va hemma vid fyra imorse o vaknade4 vid kvart i elva så va bara upp o hoppa då vi skulle ta
bussen till pappa vid ett och där har söndagen spenderats med god mat
massa snack och playstation spel:)

Nu är jag hemma ska snart hoppa i säng för jag är så grymt trött så det finns inte
så jag ska sova riktigt många timmar i natt!

nej nu ska jag göra mig i ordning för sängen.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0