22september

Idag har vatt en trevlig dag:)
Vaknade vid 7 då Vilda ville upp men jag klagar inte då hon sov från 8 till 7 på morgonen alltså HELA natten.
Duktig tös jag har:)
Sen somnade vi en stund vid halv 9 o sov nån timme
sen va det upp o göra sig i ordning.
sen gick jag Vilda o mamma in till stan en runda sen gick jag o mötte Erica hon va hos frissan och hon
blev MKT fin i håret:)
Sen följde vi med hemme till Erica och Daniel en runda o dom bjöd på mkt god mat,
sen gick jag o vilda hem vid 6 tiden hon åt vid halv 7
och somnade halv 8 så nu ligger hon och nannar kudden:)
Här får ni 2 fina bilder på mig o sessan:)


*GOS*

*Älskar dig så obeskrivligt mkt*

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0