helg

hellu
Nu e det helg igen veckorna går fruktansvärt fort.
Igår blev det en sväng på stan med min lilla syster
och lunch på trendie:)

Dagen idag idag har vatt lugn vilda har vatt en gnällfis idag
och jag har huvudvärk vilket jag inte har haft på VÄLDIGT länge.
Grymt trött är jag med hela tiden känns det som.
Men kan va för att man går upp 7 varje morgon och jag är igentligen ingen morron människa men som tur är
så kan man vila midda med Vilda:)
men men
denna fredag kväll kommer bli lugn som vanligt skönt
men nästa helg blir det nog utgång
känner ja behöver få va Angelica lite o släppa loss.
 
Är man ensamstående mamma så är man mamma alltid vilket jag ÄLSKAR
men man måste få ro om sig själv lite med vilket inte händer så ofta för min del.
så e det med det.

Anners händer inte så mkt för tillfället
jag känner inte för så mkt så har en lugn period men det e nog mkt vädret med som
bidrar till mitt mående hatar detta kalla jäkla väder.

så det va allt för tillfället nu ska ja ta o bädda ner mig i soffan med fanta o mysa:)
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0