mardröm

Tisdag idag o inte allt för mkt har hänt, va uppe i stan en runda innan o köpte 2 prinsesspyjamaser
till Vilda o så skulle jag köpa en penna som e vattenfast för ja ska skriva på foto men när
ja o mamsen va halvvägs hemma kommer mamma på det.
Jag hade helt glömt bort det men går upp o fixar det imorn.
Idag är jag duktigt trött kan jag lova då jag
drömmde världens läskigaste dröm inatt.
Då jag tror mkt på andar så va det såklart det min dröm handlade om.
Och lägenheten i drömmen såg exakt ut som vår lgh.

Så ja tände lampan men kunde inte somna gick ut o tog en cigg
och sen tillslut efter 2 timmar vid 3 tiden somnade jag med lampan tänd o sen vaknade vilda vid 4 la henne i min famn o somnade till 6
då va hon hungrig sen somnade vi till halv tio:)

Jag har ju så otroligt svårt o somna om när ja drömmt mardrömar.
Men nu ska ja göra lite maud:)
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0