Ny vecka

Ja då e det ny vecka igen:) helgen har vatt bra.
Fredan va vi bara hemma och tog det lugnt o kolla film
Lördan blev det kalas för thomas som fyllde 25 och det va mkt skoj och mamsen va så snäll och tog Vilda så jag drack faktiskt lite:)
Mkt kul att Sandra med sin kille med tittade inom;P!
Sen blev det att vi skulle åka in till stan och ja o Sandrade yrade rundor o det va trevligt förutom en sak som hände men hoppas det löste sig för dig gumman:) O tacka mammsen din som körde mig hem:)
Söndan blev lugn o skön med massa mys med Vilda.

Sen till Emmas fråga om hur jag fått min blogg så fin så får ja ju Sandra Tacken för det för det e hon som fixat den till mig:)O tack för kommentaren om min min söta dotter:)

Idag blev det en runda till sjukhuset för ja ville ju ha min journal men tydligen ska man ringa till kvinnokliniken så skickar dom det så får la ta o göra det imorn.

Nu vakna min tös efter en tupplus så får ta henne:)

puss

Kommentarer
Postat av: Friida <33

Vilda är så JÄVLA söt så de finns inte asså !! skulle va kul o träffas nån dag men jag har mycket nu me handbollen, simmar m.m men en helg kanske ? <33

2008-09-16 @ 21:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0