Allt ska va perfekt.

Börjar väll och skriva lite om igår.
Söndagen va riktigt lugn och det hände inte så mkt.
Batteriet på mammas bil la av vilket va smått irreterande då vi skulle använda den men inte
mkt att göra åt det.
Vilda slocknade redan kl18.00 och sov till halv 8 imorse:)

Idag har vi vatt på stan och lämnat papper och sen följde
Emelie och Isabella med hit så käkade vi och barnen busade.
Vilda är en hårdhänt rackare:)
Snuttan somnade för en stund sen och här sitter jag.

Tänker på Vildas kalas men det gör jag mest hela tiden tkr jag.
Vill ju att allt ska va perfekt!
Hennes dag kommer bli perfekt med människor VI älskar.

Annars blir det nog en lugn vecka.
Ska storstäda och tvätta och sen ska ja gå och höra mig lite för om plugg.
Ja mest sånna saker som ska göras:p
Nu ska ja se om jag kommer in på abk:s sida för det har inte funkat på hur många dagar som helst.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0