Dubbelt Trubbel

Vilken dag, jag säger då det.
Förmiddagen började med att Vilda trillade i golvet och slog
näsan så det började blöda lite.
Efter lite skrik så va det bra och då va hon som vanligt.
Men trött efter att ha gråtit så blev det lite middagsvila för henne.
När hon vaknade stack vi ut på promenix.
Detta underbara väder, så skönt att bara gå i kortärmat.

sen började vi laga lite mat och där efter sortera tvärr och såklart trillade
snuttan ner från min säng.
Livrädd blev jag men efter en stund och en majskrok så va hon lika glad igen.
Blev ner och tvätta en maskin ska tvätta imorgonbitti med.
Här sitter jag i min ensamhet och ska snart sova.

Vildas pappa kom inte idag för han tänkte börja köra hit halv 1 vilket innebär att han skulla va här
vif 3 snåret och det kände inte jag va riktigt lönt men han skulle komma ner i morgon.
Vi ser väll om han dyker upp!
hoppas ni har haft en trevlig Fredag:)
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0