(: :)

Sikken mysig dag vi har haft:)
Grillen tog en evighet och få igång men till slut gick det.
Va ju sånna jävla kolbitar som inte började brinna utan bara blev glöd men maten
blev klar till slut och det va sååå GOTT!
Vilda åt dock inte så mkt men det har inte gjort på hela dan.
Men det kommer väll.

Massor av bilder tog jag och fina blev dom:)
Jag älskar och ta foto med systemkamera.
Känner mig som en riktig fotograf:)

mamma stack precis hem i kylan.
Blåst lite mkt idag vilket va tråkigt men man får se det positiva.
Ska snart bädda ner mig i soffan och kolla på filmen på 4:an.
Slänger in lite bilder till er.
*Vilda gungar*

*Vilda hittade grannungens påskägg:)*haha

Slänger in fler imorn segar som tusan.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0