Gunga:)

Jag trodde ALDRIG jag kunde älska ngn som Jag ÄLSKAR Vilda.
Jag älskar henne såå jävla mkt om man får skriva så.
Vi har haft en riktig myskväll i kväll för hon ville minsan inte sova.
Hon ville ligga hos mamma och peta mig i ögonen och gosa och vinka och skratta:)

Ni är nga läsare som har hittat tbx nu:)
Kan ni bli lite bättre på att kommentera med!
Man blir ju lite mer motiverad till att skriva om man får lite respons och säg
till om det finns ngt ni vill att jag ska skriva om eller nga frågor ni vill ha svar på!

Har Haft en fin dag idag med.
Med min underbart fina mormor:)
Käkade lite på stan och gick ner i parkenså vilda fick gunga och kolla på ankorna.
Underbart med sol lite kalla vindar men riktigt skönt ändå.
Imorn ska jag och Vilda hem till mamma och jag ska göra smörgåstårta till oss:)
Skulle ju bli fint väder i helgen med så blir en underbar helg känner jag på mig:) hihi
Nu ska ja gosa ner mig i soffan.
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0