Heeej!

Lördagen va trevlig.
Man blev så där lagom bra i gasen och massa trevliga människor.
Gick upp vid 11 tiden och slappade lite och tog mig ett varmt bad öch gjorde mig i ordning så jag kunde
gå till mamma och få krama min älskade dotter.
Så glad hon blev när jag kom.
Blev att vi sov där för jag orkade inte gå hem:) hehe

Idag trillade det äntligen in lite pengar på kontot så blev att handla hem till kyl
och frys.
Behövdes kan jag lova!
Köpte nya skor idag med:)
Ett par sandaler till Vilda och 2 par tilll mig:)
Riktigt nöjd för dom är riktigt snygga.
Snart dax för en ullared tripp så hoppas jag hittar lite där uppe och sen fyller ju Vilda
snart 1 år också så det blir mkt på en gång men allt går om man vill:)
Vildas dag ska bli fin och speciell♥

Nu ska jag bädda ner mig i soffan och glo på tv.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0