Hello mina sötnötter:)

Jag blivit dålig på att updatera.
Men det händer inte så mkt just nu.
Så känns inte så lönt att skriva.
Igår åkte vi till mamma och va där tills idag.
Sen har vi inte gjort så mkt mer faktiskt.
Gick till affärn en runda.

Vilda är 10 månader idag.
Min lilla snuff börjar bli stor.
Hon går hela tiden nu men vågar inte släppa taget men det kommer väll så småningom.
5tänder och 2 till som snart kommer ut:)

Vilda trillade och slog huet i golvet igår så hon fick en bula.
Och vad tror ni hon gjorde idag.
Stöp med huet före i golvet rakt på bulan.
Ibland så glömmer hon flytta med fötterna när hon går, dfr hon trillar.
Dom säger ju att dom brukar trilla men vilda är nog en klumpeduns för
tycker hon trillar mkt.

Nej nu ska jag kolla på tv mina vänner.
kram på er


Kommentarer
Postat av: Li

Hej gumman!

Gud vad tiden går fort egentligen, hänger inte alls med längre när det gäller Vildisen. hihi.

Hoppas allt är bra med er, snart kommer jag och kidnappar er två så vi kan åka ner till Åhus och ta glass tillsammans.

Kram Li

2009-04-09 @ 16:09:58
URL: http://alskad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0