Lördag:)

Nu är jag tbx!
Spenderat 3 dagar hos mamma och det har vatt skönt.
Igår blev en lugn dag med en lång promenix och lite gungning för Vilda.
Idag står det grillning på schemat:)
Ska bli riktigt gott och jag ska snart fxa färdigt det sista.

Torsdagen när min kusin va här va supermysig.
Slutade med att hennes mamma min mamma och mormor och min kusin pojvän och min bror kom.
Satt och snackade fikade och hade allmänt trevligt.
Jag tkr man är lite dålig på att träffas så det får vi bli bättre på!
Vilda stog i centrum som vanligt och min kusin Hannah fullkommligt älskar Vilda:)
Så söt.

Tiden springer i väg och månad efter månad bara går.
Tar ju inte lång tid innan vi är inne i maj månad.
nej  nu ska jag ta och fixa salladen.
ha det bra:)
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0