Lovely DAY!

Har vatt så underbart väder idag.
Tack vare det så har jag inte kännt mig trött fast jag bara fick 4 timmars sömn.
Vi gick ner en runda i tivoliparken vid middags tid så vilda
fick kolla på ankorna och gunga lite.
Träffade på min kusin med och stog och snackade en stund.

Sen gick vi hem och käkade lite och vilda va lite trött och gnällig så efter
en skål joggy med så somnade hon till slut och jag satte mig på balkongen och solade:)
Jag ville verkligen inte sitta inne så jag gick ut på en promenix till med min bror
och när vi kom hem hot så gick vi ut på gräsmattan och åt glass:)

När skuggan smög sig på så gick vi in för snuttan skulle ha välling och pyjamas
och efter en timme somnade hon i min famn:)
Imorn skulle det bli lika fint väder så medans tvättmaskinen är igång så ska vi ut i det fina vädret
kanske vi sätter oss här ute och bara har det gött på en filt.
Nu ska ja kolla färdigt på Grey´s och sen hoppas jag att jag blir trött så jag somnar.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0