Sikken toppen dag:)

Ooh idag känner jag en sån enorm kärlek och lycka.
Haft en helt underbar dag med min mormor:)
Bjöd henne på middag och sen gick vi till affärn och sen upp till
stan så Vilda och mormor kunde käka glass.
Riktigt kyligt i vinden men skönt och gå ut och gå efter maten.

När vi kom hem så sov lillan lite och sen har vi busat och skrattat
i MASSOR.
Finns inget underbarare än att höra Vildas glädjeskratt.
Blir varm i kroppen bara jag tänker på den.

Hon börjar också släppa mig mer och mer och går ifrån mig.
Är bara så rädd att hon ska slå sig för hon slänger sig alltid framåt
sista biten.
Längtar så otroligt mkt till hon fyller år kommer bli en underbart fin dag
med människor  vi tkr om och som finns för oss.
Vilda har fått 2 tänder till- dom 2 i mitten där uppe.
Har inte kommit ner så mkt men det går fort så ser man dom små bissingarna ordentligt.
Älskar sånna här dagar då man bara känner LYCKA!



Lyckan I Livet♥
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0