Söndag.

Då va denna veckan snart slut.
Dagen har vatt lugn men trevlig.
Jag, mamma och Vilda åkte en runda till Rusta och Jysk
mamma skulle kolla ngt där.
sen stack vi till Siba och köpte Xbox360 till min bror.
Sen begav vi oss mot fjälkingen till min morbror.
Blev fika, massa tragg och lite tårar.
Vilda snubblade ju till och trillade lite men det va inte så farligt.
Lite mat så va hon glad igen.

Va hemma runt 3 snåret och har bara tagit det lugnt.
Vilda slocknade redan klockan 6, duktigt trött med andra ord.

Igår kollade jag på filmen på 3:an kommer inte ihåg vad den heter.
Handlar om en mamma som får cancer.
Denna är riktigt bra den filmen.
Vad tror ni att jag gör? Jag började böla som en tok.
Jag har aldrig haft så lätt för att böla som jag har efter jag fick Vilda.
Bölar ju för minsta lilla för tusan.

Nu till ngt annat:)
Hoppas det fina vädret kommer imorn så man kan ut och promenixa.
Gå ner till tivoliparken och gunga lite:)
Vädret har ju inte varit det bästa idag.
Nej nu ska jag kolla på filmen på 3:an.
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0