Tandläkaren.

Precis lagt snuttan för lite middagsvila.
Hoppas hon somnar så jag kommer in i en dusch.
Idag är det dax för tandläkar besök för min del.
Skulle egentligen inte dit förrns den 4:de juni men jag har så ont så fick en tid idag:)
Har nämligen en visdomstand som är halvvägs ute och jag har inte haft ont i den innan
men igår så började kännas som ett köttsår och idag känns det som jag har halsfluss men bara på den sidan
där tanden sitter.

känns som hela kinden är svullen men det är den som tur inte.
Annars vet jag inte vad som händer idag känner inte för att göra så mkt imed att jag har så ont.
Ska skicka mail till min mammas moster i Usa som skickade världens finaste klänning
till Vilda:)
Så söt som tänker på mig och min tös.
Ska också skicka iväg ett mail till Vildas Gudmor som är utomlands
och hon ville att jag skulle skicka lite bilder på Vilda så det ska jag göra.
Nu blev det tyst i somrummet så nu ska jag in i en dusch:)
kram

Mammas Söta Ärta:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0