Toarulle:P

Haft en jobbig natt.
Vilda vaknade såklart en stund innan jag skulle gå och lägga mig så hon fick sova i min säng.
Hon brer sig som en vuxen och sparkar en i ryggen.
Men det värsta va att jag hade ont i munnen och kom inte
till ro att somna så har kanske sovit 5-6 timmar inatt.

Vilda ligger och sover en stund och jag sitter här med min jävla tandvärk.
Det jobbiga är att det spänner i kinden så jag kan bara öppna munnen till halvt läge.
Gör ont när jag sväljer med precis som halsfluss.
Som ni ser tycker jag lite synd om mig själv:) haha

Annars så är det full rulle på vilda hon tar sig fram överallt i lgh:en
längs väggarna och hennes favorit är att gå in på toa och käka toapapper...haha.
Så det är bara att försöka komma ihåg att stänga dörren.

Nej nu blir det duschen så man piggnar till lite.
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0