Mysa

Tandläkar besöket gav ju inte ett skit.
Hon spolade rent tanden med lite saltvatten och tog en bild på roten
och det såg ut som den ska få plats.
Men fortsätter det göra så här ont så ska den ut på ngt vis.
Men skulle iaf skölja med sånt munskölj som dödar bakterier och se om det blir bättre.
Min underbara mormor va snäll och följde med och väntade med Vilda:)
Sen bjöd hon mig på pizza.

Vilda somnade som en stock klockan 7 men inte så konstigt imed hon
bara har sovit 1 timme idag.

Precis lagt in bilderna från dagen.
Älskar att ta närbilder på vilda, hon är så fin min tös.
*i sin nya fina klänning*

*What?*



Nu ska ja mysa med min tös som vaknade igen.
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0