Sötunge

Underbar, Såå underbar dag.
Solen har strålat hela dagen och vi har varit ute hela dagen.
Vilda vaknade 7, fick välling och vi slumrade om till 8.
Sen blev det dusch, bus och gröt och sen stack vi in till stan vid 12 tiden.
Träffade min kusin Emelie vid 1tiden och vi gick rundor över allt runt runt runt..
Gick från stan vid 4tiden och då blev det käk för Vilda och sen BUS.
Vilda sover sen 7 tiden och här sitter jag.

Ikväll går det bra program på tvn så jag ska bädda ner mig i soffan.
Så skönt att det är ljust längre om kvällarna.
Slänger in lite bilder:)
*Vilda här om dagen i Emelies brillor*

*Check out the frill:)* haha

*Fröken gladfis:)*

*Sötunge*


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0