10 Augusti

Grattis Sanni:)
Hoppas du har haft en fin dag.

Igår blev det en spontan klippning och en resa ner till åhus för mig &sanni ja vilda med såklart.
Bussresan tog en hel jävla evighet men tillslut kom vi fram:)
Riktigt skönt va det i vattnet men vilda ville inte bada så länge men det
förstår man ju imed förkylningen.

Ja & Vilda va riktigt slöa när vi kom hem så det blev dusch, soffmys och sen sängen.

Idag har också vatt en slappedag men det böhövs med tanke på att det snart är dagistajm
och förkylningen måste bort.
Men 1mil cyklade vi med min mormor och det va skönt och komma ut lite iaf.
Förmiddan satt jag och grannen och snackade 2½ timme om allt mellan himmel och jord.

Imorn är det dagis besök som gäller sen kör det igång nästa vecka.
Mer orolig denna gången för vilda är mkt mer mammig och hon förstår sååå
mkt mer.
Men jag hoppas det går bra för vi behöver det båda 2.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0